bästa på länge

hemkommen från bion. allt var riktigt bra, men nog om det. dock lite huvudvärk efter tre timmars 3d-effekter, fast inget en natts sömn inte botar. måste bara moppa golvet i hallen innan så inte parketten förstörs helt av alla blöta skor. oj oj, detta måste vara något av mina intressantaste inlägg EVER.

vad hände med inspirationen? de ofantligt fyndiga vitsarna som bara flög genom rymden? de djupaste av djupa tankegångarna som jag brukade delge er? alla glamorösa vardagshändelser som pågår i mitt fabulösa liv? jag antar att jag JUST NU är tråkig, ytlig och ful. så det så.

just det, jag skulle ju hunnit julstäda i år också. fuck.

dagens bild (som togs igår):



undrar om man får fängelse för sådana här tråkiga inlägg...? bäst jag passar mig.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0