game

w508 is back in tha house! men inte vit, utan grå grå grå. har ni hört om det innan kanske? mja, ni kan ändå få höra lite mer om det. grå grå grå är den. och faktiskt helt okej fin. hade den kunnat fota sig själv hade jag visat er. dock, skulle du nu börja strula igen, w508, så vet jag vem jag ska vända mig till. hideki komiyamas, jag vet var du bor! 

idag var en stor dag för mariorna, då det skulle avgöras vem som var, eller mer ÄR, bäst på badminton. till detta har jag bara en sak att säga: U T K L A S S N I N G ! och nu kommer vi bli bjudna på middag, JA TACK!

just nu hade jag gärna gått ut och sprungit en runda, men nej, dags att blir klar med presentationsritningarna. back to track!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0