glamorous

ibland känner jag mig bra liten. som till exempel när jag läser andras bloggar. om hur småtjejer springer efter dem och vill fotografera dem. eller om hur vissa träffar kändisar dagarna i ända. andra äter middagar med högt uppsatta personer. eller de som helt enkelt lever livet på andra sidan jorden.

men så stannar jag upp och tänker efter. vad har jag gjort idag efter skolan? tvättat. högar med tvätt. högar med tvätt så att när tvättkorgen var tom var det nästan förvånansvärt att där inte krälade omkring en och annan larv. och då, då kan jag inte bara låta bli att älska mitt liv också.



nu ska jag äta en pepparkaka och dricka lite mjölk, innan det är tvättupphängningsdags om fyrtiofem minuter. livat var det här!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0