till er alla

mina inköpta klappar ligger nu under granen och gottar sig. jag har varit effektiviteten själv idag och är riktigt nöjd med alla köp. jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen; jag är grym på att fixa presenter! så därför, är det med stolthet i rösten som jag för er har nöjet att presentera:

mitt 2009 som spellista

är du också trött på julmusik vid det här laget? med inte mindre än 66 låtar till förfogande och nästan 5 timmars musik, återfås i denna sköna mix en tillbakablick i årets (och tidigare års) musikresa. så sparka av dig skorna, ta dig något gott att dricka och släng dig i sängen eller hoppa runt på golvet - detta vill du inte missa!

...jag kanske borde bli marknadsförare alternativt dj after all?

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0