vs. världen

nog för att jag älskar snö, men vad fan gör jag i sverige egentligen? EGENTLIGEN? varför är jag inte i någon sjukt cool stad och glassar, räddar människorna i något fattigt land i sydafrika eller gör ytterst viktiga expeditioner på nordpolen för att förhindra växthuseffekten? sverige är vackert och kanske mest passande för mig i längden, men vad. gör. jag. här. just. nu?

thank god för shanghai om tio små dagar.



dessutom gillar jag detta. säg till om ni hittar någon skön lista bland alla bidragen.

comments
posted by: Filippa

Thank god för att du kommer till Shanghai om NIO dagar! miss you crazy! All min kärlek till dig min skatt!

2009-12-20 @ 08:36:22
URL: http://neverkissandtell.blogg.se/
posted by: Kurre

Haha:) Hata mig inte nu men "i något fattigt land i Sydafrika" är inte det ett ett land för sig själv? :P Haha :) Sorry, jag bara kände för att jävlas med dig lite. ;)

2009-12-20 @ 21:37:12
URL: http://takeajoke.blogg.se/
posted by: Maria

hahaha. vad kul att jag tänker sydamerika och sen skriver afrika. bra där maria. har haft detta problemet förr, trodde jag kommit över det dock! thanks babe

2009-12-20 @ 22:07:59

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0