vet du inte vem jag är?!

min mobil har kommit till malmö. JAAA! i grått. NEEEEJ! hur svårt kan det vara? inte köper jag en VIT mobil, har den i tre månader innan den börjar strejka för att två veckor senare få tillbaka en ny i GRÅTT?! det är väl ändå inte mitt problem? fixa fram en vit, tack!

gick på gallerian innan idag och kommer ut från en butik. ställer mig för att knäppa jackan när jag ser massa småtjejer runt omkring mig börja viska och peka efter någon. jag tittar lite försiktigt ditåt, men ser inget konstigt. då utbrister en mamma högt till sin dotter "ja, men det är det ju!!" och så börjar båda småjogga diskret in på mq. "nu jävlar" tänker jag, "nu är brad pitt på besök i malmö" och fortsätter efter dem in på mq. väl inne i butiken ser jag ingen jag känner igen. går fram till första tröjan jag ser och börjar känna på den, eftersom jag inte vill att folk ska märka att jag också blivit galen. tar en snabb runda, kanske den snabbaste som gjorts på mq, men på väg ut märker jag att en kille i dunjacka tittar på mig. våra blickar möts och jag ser att... DET ÄR RABIH FRÅN IDOL!!

var det allt? var det honom alla glodde efter? suck... väck mig när mr pitt är i stan. då jävlar.


comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0