en bra dag

hör och häpna! maria har köpt högklackat. det har nog inte skett de senaste 2 åren, men better late than never. även om jag försöker dölja det så är jag nog rätt flickig när det väl kommer till kritan. två rosettinköp idag är bevis nog på det. för det är så glad man blir när monki öppnar på entré. och dessutom, skor för 229 sek tackar väl ingen nej till.

nog om klädestjaffs (inget ni vill höra på, inget jag vill skriva om). precis hemkommen från bio och new moon. man skulle alltså skaffa sig en vampyr. eller en varulv. vilket som funkar. och har man två som bråkar om en, ja då är det inte illa pinkat. jag kan förstå varför killarna inte är speciellt överförtjusta i denna serie filmer, men GAH, som jag sagt tidigare, hade jag varit kille, hade jag varit bög.

en kille som dock verkligen inte gillade filmen, var han som satt bredvid mig (dock inte mitt sällskap, thank god). och han gjorde det jävligt klart för alla runt omkring vad han tyckte. skrattade när det var som mest rörande, satt och viskade med sin tjej och drack cider under hela filmen. men vet ni vad det mest idiotiska han gjorde var? det är så dumt att jag nästan blir sur. på riktigt. jo, efter filmen, när alla andra reser sig upp och torkar tårarna i smyg, säger han högt och tydligt "fy fan vilken kass film. aldrig sett nått sämre". och då tycker jag synd om hans tjej. som säkert förväntat sig en mysig biokväll, som fått övertala sin kille att följa med, som lovat att ställa upp med sex när dom kommer hem och säkerligen betalat för hans biljett också. då tycker jag synd om dig, tjejen, för hur din kille uppträder. hade jag varit du, hade jag slagit honom.

nej, det jag söker är något mer i denna stil:

du: lurvig varelse/blek blodsugare. gillar långa promenader och rufsiga söndagsmornar. biffig eller så där jättesexig blick, vilket som går bra. ring mig.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0