ensam = tråkig?

min mamma ber mig ofta to slow down. hon säger: "maria, du måste inte hitta på något varje kväll. du kan behöva ta det lugnt också, att ta hand om dig själv lite". nu har jag inte gjort något vettigt ALLS på två dagar. pluggat? visserligen. kollat serier? ja. men v e t t i g t? skulle inte tro det.

höjdpunkten idag var när jag var och handlade mat i morse (ja, ni hör ju hur kul jag har det). på väg hem slog tanken mig; måste man ha tråkigt ibland för att kunna ha roligt annars? någon klok lär ju ha sagt det. och vad gör då folk när dom har tråkigt? jag skulle easily kunna spendera en hel dag framför datorn eller med en skön bok (bevisligen). men alla som inte gillar det, vad nördar dom sig med? läser detta, i guess.

ibland känner man sig ensam med om att kunna ha tråkigt.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0