påbörjad men ofärdig

så fösöker vi en gång till. jag vet inte vad det är med mig och påbörjade, ofärdiga projekt. hur länge som helst har jag haft en hemsida under uppbyggnad, men inte slutfört den. hur länge som helst har jag hållit på med mammas present, men inte blivit klar. hur många gånger som helst har jag börjat på en ny blogg, men aldrig fortsatt skriva.

jag antar att jag tröttnar.

nu sitter jag här. igen. ljusen, som jag tände för två timmar sen, har snart brunnit ut. nu sitter jag här. igen. designar bloggar, kollar facebook och söker ny musik på spotify, när jag egentligen borde plugga till seminariet på tisdag. jag läser en mening, kollar sedan ut genom fönstret. läser en mening till, men börjar pilla naglarna. vänder sida, och gör mig en kopp te. effektivt.

jag antar att jag tröttnar. på det med.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0