ännu ett inlägg om magnus weideskog

asså det var ju själve fan vad folk ska blogga om magnus weideskog. och vad folk ska älska honom! honom och alla hans låtar. allt han gör är tydligen perfektion. jag förstår ingenting. tänkte skrivit om detta igår efter att ha läst femtioelfte inlägget som lagt upp ett youtube-klipp med honom. men så ändrade jag mig. tänkte efter. sa till mig själv "maria, nu överdriver du igen. du bara får för dig att ALLA pratar om honom. det är inte så det ligger till". och jag struntade i det. men så idag öppnar jag första bloggen och VOILÀ, vem hittar vi där om inte kära mange weideskog? fabulöst. 

nu startar jag kanske till och med bloggkrig? det vore ju något!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0