roligheter i eländet

läser på konsumentverkets hemsida att man endast kan få ersättning för faktiska utlägg. "du kan inte få ekonomisk ersättning för psykiskt lidande, besväret att behöva vänta, obehagskänslor eller liknande på grund av det inställda flyget." INTE? men! inte ens om jag darrar lite på läppen?

sen såg jag igår på dn:s hemsida att carl bildt som befann sig i storbritannien fick brådis över engelska kanalen när han insåg att landet stängt sitt luftrum. dock när han väl kommit över till andra sidan så får han reda på att frankrike då också har avbrutit alla sina flygningar. jag ser calles min framför mig. som han kämpat! som han skyndat för att lura askmolnet - men förgäves! askan bemästrade calle. han måste vara rasande!

en annan jävligt intressant grej jag kom över hittar ni här. har kanske inte så mycket med vulkaner och flygplan att göra, förutom på en punkt. ni tror väl inte på allvar att jag betalade för gran canaria-resan själv?

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0