höstvindar friska

slottsparken är härlig att befinna sig i. sensommarens sista strålar värmer trots att höstvindarna redan tagit fart. ljudet av trädtoppar som svajar i vinden, löv som slås mot löv, påminner mig alltid om vristulven. om det är någonstans det kan blåsa så är det där. och åska. tror det är därför jag inte är rädd för åska, utan finner det ganska mysigt. måste tillbaka innan det är för sent. tänker mig en fin hösthelg. sol, röda löv som faller och doften, åh denna doft som man knappt kan beskriva, av frihet och natur. där har man tid att tänka. varför man nu skulle vilja det.

och jag skäms faktiskt inte för att jag drömde om robert pattinson inatt. okej, kanske lite, men han är ju grymt snygg så det får gå.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0