all in my head

i mitt huvud snurrar tankar kring tre ting. träning, iphone och värk. och inget av det får jag någon ordning på. ska jag träna? orkar jag träna? ska jag köpa iphone? har jag råd att köpa iphone? varför har jag ont i huvudet? är det för att jag trillade? är det för att jag sovit för mycket? kanske borde jag därför vänta med att träna? ska jag träna? och så börjar det om igen.

kanske är idag en dag då jag inte ska tänka alls. och kanske var detta det mest onödiga inlägget jag någonsin skrivit. 



förresten, ni vet alla sådär sjukt fina kollage alla coola mode-brudar gör. de som är så äckligt inspirerande och har fjantigt vackra färgkombinationer, med mera med mera. här har ni mitt. äckligt och fjantigt. lite som jag själv.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0