börja trolla

jag har ett problem. eller jag har ganska så många problem, men detta är ett problem som stör mig just i detta nu. det är nämligen så att jag inte vet vad jag ska äta till lunch. jag har två alternativ. tomatsoppa eller spaghetti och köttfärssås. jag är mer sugen på spaghetti och det där, men jag kanske borde spara det till ikväll? till efter träningen. då jag alltid äter som en katt. eller inte som EN katt, men som MIN katt. mamma säger alltid att min katt äter som en häst. att han tror att han är en häst. MEN HAN ÄR INTE TJOCK! han har bara stor benstomme, okej?

tillbaka till mitt problem. kanske kommer jag inte vara sugen på något stort just ikväll? om jag äter en stadig lunch, som det kallas. fan, detta var svårt. ska ta och tänka igenom detta noga nu. väga för- och nackdelar. skriva en lista. ringa en vän. fråga publiken.

eller så borde jag helt enkelt ta tag i mina andra problem. sluta jiddra och ät en macka, maria. för i helvete!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0