god morgon!

filippa ringde precis och tyckte jag lät konstig. "vad gör du för något?" "jag lagar mat." okej, dagens överdrift. jag värmde två gorby's piroger som fick bli min frukost/lunch. vad hände med nyttiga veckan, maria?

dessutom skrämde nyss en duva livet ur mig. jag som hatar fåglar! och vad mer är att jag hatar dem ännu mer när jag ska äta. trevligt då att en duva försökte slå camp på fönsterbrädet precis utanför mitt matbord, men misslyckades totalt och började flaxa och stirra på in mig med sina små, fula och äckliga ögon. bye bye, matlust!

alla har vi våra i-landsproblem, här är mitt idag: mjölk utan skruvkork och fullt i de stående kylskåpsfacken. what to do?


comments
posted by: Nicole

Kom du på någon bra lösning på kylskåpsdilemat? :P Jag hade nog faktiskt flyttat på någon av saftflaskorna och ställt mjölken där ist ;)

Kram

2010-02-15 @ 22:43:37
URL: http://livinginthepresent.blogg.se/
posted by: Maria

du är ju lika smart som du ser ut, nicole! ;) faktiskt så jag löste det! POFF väck med problemen. tänk om alla vore lika lättlösta... :P

2010-02-16 @ 00:06:41

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0