jag dricker blod

ännu mer vampyrsnack tänker ni säkert nu med en suck. men, nej. inga suckar här inte. köpte ett nytt te igår, och visst ser det lite skumt ut? första smaken tilltalade mig inte alls, men det växte faktiskt. bara så ni vet.



min morgon har gått ut på att sova. min förmiddag också för den delen. finns det något bättre? egentligen? det har varit några otroligt hektiska dagar, som avslutades på bästa sätt igår med en filmkväll i en alltför trång, men mysig, soffa. nu blir det snart hektiskt igen, ska iväg och besiktiga bilen. först vore det himla trevligt om sketchup inte hade hängt sig hela tiden, så jag hade kunnat jobba. men, man kan inte få allt här i livet. det är därför jag ger er detta väldigt tråkiga inlägg. varse!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0