up to date

jag tänkte blogga i fredags. kom på att bussen gick tio minuter senare. försökte mig på en revansch igår, men insåg att magnus skulle hämta mig om mindre än tjugo minuter och att jag inte var påklädd. började skriva innan idag, men fick bråttom till husvisningar och sjukhusbesök så var tvungen att avbryta. men nu är jag här. och jag lever! och har mer att berätta än någonsin, fast med lika lite tid som förut. vi kör en kompromiss.

min helg i BILDER



torsdag: grymt fina flickor på grymt trevlig och god fonduemiddag. don't mind the blurriness, det är bara matos. ingen röker inne hos mig inte!



fredag: storgalaj på bokvägen ett när adam fyllde hela tio år! självklart syntes charmtrollet oliver i festvimlet, här med en spänd blick och sin mobil i högsta hugg!



lördag: ännu en släktfest, fast en 70-årig sådan. till vänster skådas födelsedagsgrisarna, världens bästa tvillingar, och hur det såg ut när de "lagade kvällens mat".

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0