detta inlägg har ingen rubrik

det är ju så jävla underbart att inte vara bakis! varför har ingen sagt det till mig tidigare? just nu lever jag i en slags verklighetsbubbla där jag för en gångs skull känner mig vaken, pigg och frisk. man kanske borde testa på detta oftare?

i morse vaknade jag av alarmet klockan elva. var helt hundra på att det var måndag men att skolan började klockan ett. slappnade av, la mig på andra sidan och snoozade vidare tills jag kom på att vår måndagsföreläsning ju började nio. panik. varför hade ingen hört av sig? varför hade jag inte ställt alarmet tidigare på söndagskvällen? det gick säkert inte många millisekunder innan jag insåg att det faktiskt var söndag fortfarande, men ni vet hur morgontankarna kan gå. det är jobbigt när det är helg hela veckan. i kväll vet jag en som inte kommer glömma ställa alarmet i tid!


comments
posted by: ceeeeeee

ska vi ta en tripp ner till IOGT, du och jag?

2010-02-09 @ 09:58:40
posted by: Maria

http://www.youtube.com/watch?v=WrwQLAD23-s

2010-02-09 @ 12:52:15

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0