the comeback

en hemkommen och ojetlaggad maria ligger i sängen i bjärred med smulor all over och en tvättmaskin på högvarv. jag har träningsvärk i armar efter allt släpande på mina väskor igår, men är lycklig ändå. funderar på hur jag ska lägga ut min resdagbok som jag skrev på planet hem. riktigt seg resa. läste ut luftslottet som sprängdes efter 1,5 timme. okej, bara 11 kvar. what to do... what to do? försökte sova lite. kollade två filmer. åt äckligt. vad nu då? endast 5 timmar kvar. eureka: BLOGGA.

hell yeah. så snart får ni alla på ett eller annat sätt, vare sig ni vill det eller ej, ta del av min resa. men det senare. nu: duscha, handla mat, middag med päronen och sen träffa boysen.

gick en lång promenad i ett snöigt bjärred innan. shanghai i all ära, men vad är bättre än att kunna dra ett djupt andetag och känna den friska, rena luften fylla lungorna? it's good to be home!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0