grabbigt värre

en oerhört intressant och händelserik helg lider mot sitt slut. jag sitter just nu i bjärred, med en korv-i-handen, och väntar på att bli utfodrad. fredagen var grym, men det var grymmare att vakna upp på lördagen, inte allt för nykter, och inse att jag om mindre en timme skulle bli upphämtad i en buss för att åka till bordershop och handla - hold your horses - ännu mer sprit. precis vad man är sugen på just då.



det blev hur som helst en väldigt trevlig trip till, vad som för mig och fillippa kändes som, heaven on earth, även om vi fick rätt så bråttom på hemvägen till bion i malmö. innan vi väl kom till royal hann killarna med att hamna i slagsmål också, välkommen till malmö. don't you just hate it?

idag har jag passat en skrikande oliver i tre långa timmar, helt klart bästa söndagsnöjet på länge. nu är det bara till att ladda upp inför fotbollen, går inte att beskriva känslan av andra obakis-söndagen i rad. äntligen en livsstil jag kan leva med!



min äldsta och yngsta brorsson, undrar vem som är jobbigast att passa?

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0