and there was darkness

sommarlovet varade i tjugofyra timmar innan en ypperligt bakfull maria mottog brf gasklockans bokföring för förra året. då kan man ju fråga sig varför jag alltid ska ta på mig de mest idiotiska poster?! "vad innebär internrevisor?" "jodu maria, det ska jag tala om för dig! om ett år får du årsredovisningen, ögnar igenom den och ser så det står rätt till och skriver under. jobbigare än så blir det inte!" TJENA. det är därför jag nu sitter med två fulla pärmar kvitton och verifikationer. årsmöte nästa torsdag. vet inte hur jag ska hinna. åker till borås istället tror jag!


comments
posted by: Anonym

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!! Haru inte kvar några ekonompolare som ska bli revisorer och har lust att hjälpa dig? :P

2010-06-12 @ 00:55:23

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0