crap

jag stör mig på människor som bloggar på engelska för att de tror att de har internationella läsare. jag stör mig på folk som är ute och promenerar mitt i vägen och hytter med fingrar och liksom visar med teckenspråk att man ska sakta ner även om man kör i trettio redan. jag stör mig på när solen skiner och man måste jobba och att det alltid regnar när man är ledig. jag stör mig på att det mentalt känns som att jag har varit på semester nyligen fastän vi inte alls kom iväg. jag stör mig på att jag egentligen har sommarlov förutom en yttepytteliten text som måste skrivas. jag stör mig på att när jag måste skriva denna yttepyttelilla text så gör jag mycket hellre precis allt annat. jag stör mig på att jag egentligen har mycket att störa mig på men när jag bestämmer mig för att skriva en lista så kommer jag inte på något.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0