ugly truth

dricker tranbärsjuice (kan hända kvällens måltid, beroende på om jag lyckas hitta en stackars korv som ligger och väntar på mig på möllan), vilket oavkortat får mig tillbaka till vegas förra sommaren. vodka tranbär, josses och min nationaldryck. på tal om resor, jag skulle döda för att kunna teleportera iväg mig (gosh, vad jag precis tappade det ordet) till varsomhelst förutom här och just idag. och då menar jag inte döda "skjuta ett skott i pannan"-döda, utan riktigt kallblodigt sticka kniven i någons hjärta. hemskt, jag förstår, men det är den mördande sanningen. nu, dags att springa (teleportera mig) iväg. kanske är någon som väntar mig förutom korven!

comments
posted by: emma

fan vad du tränar! Ger mig ångest!! snart får du åka till europa iaf medan jag lever och dör här uppe.

2010-06-23 @ 20:28:58

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0