addict

jag har gått och skaffat mig ett nytt beroende. denna gång heter det lipton vanilla tea. och jag hatar det. inte teet alltså, men jag hatar att det är mitt nya beroende. jag gillade när jag inte klarade mig utan grönt te. men detta vaniljte är svart! mina damer och herrar: SVART! som om svart är det nya gröna. jag gillar det inte.

vet ni varför? (ni vill inte veta varför men.) 1. det är onyttigare. det är koffein i svart te. jag gillar inte att bli pigg på fel sätt. är jag inte pigg, vill jag inte bli pigg. om jag inte måste. 2. jag måste ha socker i svart te. och mjölk. men mest socker, annars smakar det beskt. ni vet - ogott. och varför ogillar jag att jag måste ha socker i teet då? jo, för att jag inte har bitsocker hemma! förstår ni hur jobbigt detta är? att varje gång jag ska dricka te, måste jag rota längst in i skafferiet, flytta på massa andra burkar och påsar innan jag tillslut hittar strösockret. sen måste jag ta fram en tesked och ner och gräva i denna gigantiska påse. och det händer alltid att jag har lite vatten på händerna och då fastnar ju sockret överallt. GUD SÅ JOBBIGT!!!

vad jobbigare är att jag just beskrev allt detta på min blogg. ni inser att jag är bakis va? nu blir det heroes-maraton.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0