hello sunshine

jag har lite tappat suget efter att blogga. och nu skriver jag det själv, även om jag hatar när alla andra skriver det. JA MEN BLOGGA INTE DÅ FÖRIHELVETE. men nej, jag ska inte ge upp. detta innebär bara att inläggen blir liite tråkigare och liite sämre för er del. men ni står väl ut?

för tillfället är dagarna fyllda av sol. såhär kan de se ut när man går på stan då. och har ni tänkt på det, skymningen på kvällen blir också lite finare när det varit vackert väder. nu pratar jag såklart inte om solnedgången, för den är alltid fin när den existerar, utan jag menar färgen på kvällshimlen. ni får ursäkta bilden som är tagen i all hast, men visst blir den blåa nyansen helt otrolig? så mörk men ändå så ljus. you get the point.



comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0