jobbigt

jag sitter på jobbet och pimplar vatten. och bloggar, men det är lugnt för här är dödare än på breeze en lördag (inte för jag varit där, men jag gissar). kom hit kortklippt och brunhårig och killarna tittade lite konstigt på mig men vågade inte säga något. sött. gårkvällen var bra, nä, den var mer än bra, den var toppen! vi dansade till alla gamla godingar och blev en aningens för nostalgiska. ellen fick ett jack i pannan och emma breakade. ja, ni hör ju själva hur toppen allt var! bildbevis kommer senare.

nu kom en kund så jag borde se lite mindre upptagen ut. eller gå och titta på reprisen av körslaget. kan inte riktigt bestämma mig. hörde att gry gjorde bort sig. hade varit kul att se!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0