vinden har vänt

känner ni? vågar man äntligen påstå att det är våren som blåser ute? eller får man då en isande smäll på käften om några dagar? som det är idag är det i alla fall underbart. människor går på ett annat sätt ute. har ni märkt det? de tittar upp, liksom möter vinden, jämfört med hur de förr gömde sig under halsdukar och tjocka jackor. jag kom till och med på mig själv med världens största leende på läpparna när jag gick hem från bussen. hur fånig är inte jag?

och helt plötsligt inser jag hur ovårig min blogg är. bäst att ändra på!

comments
posted by: annak

nu är den vårfin!! och på med sommarhatten och allt. anna har minsann också skaffat en blogg för att lillsyrran vill komunicera shopping via blogg när jag flyttat ;) see you at saturday my love, can't wait!!

2010-03-18 @ 23:16:22
URL: http://annaksays.blogg.se/

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0