ain't it cute?

jag och emma gick på stan med oliver idag. vet ni hur mycket uppmärksamhet man får som ung tjej med barnvagn? medlidande blickar som säger "det där gjorde du för tidigt" eller uppmuntrande leenden som menar "you hang in there, girl". det är hemskt. och inte heller kan man skrika "det är inte min ungjävel, fatta!". hade nästan hellre varit mamma på riktigt och kunna gå med rak rygg och vara stolt över det, än att tvingas le tillbaka, prata bebisspråk med någon annans barn och inte veta om den/it/whatever fryser eller inte. fan vad det ska dröja innan jag blir på smällen. så nu vet ni det!




har precis avslutat ännu en working-session med mina sisters from other misters och denna gång klarade vi det galant även UTAN rödvin. har man bara tommy nilsson och lite fantasi så fixar sig det mesta! tydligen har vi dock skola imorgon. och jag som trodde vi var lediga. skit också.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0