reality check

igår låg vi inne hela dagen och tittade på vänner och fyllebråk utanför. riktigt jävla viktigt att när man känner sig som äckligast, dåligast och mest bakis, så kan man bara kan titta ut genom fönstret och inse att det finns de som har det värre. ofantligt mycket värre. kan vara då livet ändå är som bäst, fast på samma gång sämst. efter att tobbe hade städat hela min lägenhet, vi alla tryckt i oss ett par pizzor var och jobbat alldeles för många timmar, sov jag som om jag aldrig sovit förr.

hela denna dag har varit som ett vakuum. gått upp omänskligt tidigt, varit på ett oviktigt möte och ett annat väldigt intressant och pluggat med de helt klart ambitiösaste tjejer jag känner. nu är det kul att inse att jag faktiskt fortfarande är vid liv och gillar det. kanske dags att sätta punkt för idag.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0