en helt vanlig söndag

ligger på golvet där min soffa brukade stå. är rätt nice vinkel till tvn här nerifrån och bra akustik från petter på spotify nu när rummet är tommare. repeatar längesen och förstår inte varför jag inte är på stadion egentligen. hade ju kunnat vara hur fett som helst. dumt att inte inse det tidigare. funderar på att köpa matchen, men 120 spänn är ändå en del pengar för två timmars spänning. eller? ska klura på den liten stund till. svårt att tänka idag, även om lite luft och coffee break räddade mig undan det värsta. antagligen svårt att tänka för att jag inte vet vad jag känner, att jag inte orkar känna efter om jag känner skuld. orkar inte känna så skyller på vin. brukar bli bra så.

comments
posted by: Limpan

Två timmars spänning?! Du menar två veckors spänning o två dygns konstan glädje?

2010-11-09 @ 23:15:00

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0