när lördagsmorgon glimma jag vill till ****** gå

jag har gjort mycket duktigt i mina dar (tro mig!), men detta måste trots allt slå alla mina tidigare rekord i duktighet. gick upp åtta en lördagsmorgon för att dra och träna med ems. vad sa ni nu va? vad hände med att vakna bakis? inte så skoj nu kanske!



har hela dagen framför mig. what to do? hade gärna sprungit ut i snön, ätit massa godis och druckit chaite till the holiday. gått ut en runda ikväll och haft en riktigt slappesöndag då man inte behöver göra någonting. men NEJ. nu ska jag läsa seminarietexter. ska äga ut pär på måndag så är det bara. han kommer inte ha en chans. eller...? måste även fixa hemsida och ägna några minuter och brf gasklockan. först tända lite ljus. laga ägg och bacon. samla krafter. rolig lördag...! ikväll kommer mamma med firren, det ser vi i alla fall fram emot!

comments
posted by: Anonym

<3 egg o bacon <3

2010-11-27 @ 12:42:49

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0