bull(e)

veckan lider mot sitt slut och att jag snittat sex timmars sömn varje natt börjar ta ut sin rätt. ska blir skönt med miljöombyte, om än bara för en vecka. är det inte lite löjligt att längta bort till något så litet? nej, det är ju ändå jävligt bra. dagens händelse måste ändå vara bullbaket hos flickorna på femman. och därmed gör även DANTIS premiär i bloggen. välkommen! ätit bullar, men framförallt deg, så det står ur öronen på mig. kan va en bra start på kanske den onyttigaste veckan hittills i livet. sen banne mig blir det matschema och träning för hela slanten. ja, ni känner ju mig. kommer funka bra i en vecka. vi ses då! alltså om en vecka, för nu ska jag packa klart. wish me luck.


comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0