den gråa vardagen

vill unna mig att åka bort en helg. VET att jag precis var i barcelona, men jag tycker att man unnar sig alldeles för lite här i livet. är det inte så? jämt slit och släp, jobb och krav, projekt och stress? iallafall de flesta månaderna om året.

vill tillbaka till rom. eller ha en ölhelg på irland. kanske spela golf i portugal. kan tänka mig shoppa i london. mysa i paris. chilla i amsterdam. festa i berlin. pengarna bara rullar in (faktiskt ingen ironi för tillfället) så det borde väl inte vara några problem... bara att fixa undan slitet, släpet, jobben, kraven, projekten och stressen. nåja. ska återgå till mina tentafrågor för sista gången, sen vet jag en som kommer sova gott och drömma sig bort.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0