flow

har idag känt mig lite insnöad, eller kanske mer ensidig. insåg för två röda sen att det finns viktigare saker än husbyggnadsteknik. visst, stomsystem och krypgrundar i all ära, men det är inte något jag brinner för. fick dock riktiga visioner igår när vi såg the social network (se den). varför är allt bra redan påkommit? (dagens lögn) jag har svårt att uttrycka mig (märkbart), men det blir lätt så när man stirrat sig blind i en bok större delen av dygnet (dagens andra lögn). ska ladda upp lite bilder som får tala för senaste tiden, eftersom jag har svårt att göra det själv. ger er en lugn skön lördagslåt (inte varje lördag det händer) som ni kan gotta er med så länge.

nu kom emma. bilderna får vänta. mystajm på ingång.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0