skynda långsamt

otroooligt svart dag det varit idag. sovit mig igenom finaste vädret och försökt sopa dammråttorna under mattan (som jag inte har). har hört att öl ska vara bra för håret, så jag har inte förmått mig själv att duscha bort det. snart kommer brudarna hit och tar hand om mig (hoppas jag!). då ska vi äta kantareller och hamburgare, ligga i pyjamas och inte dö så där fullt mycket som jag gör just nu. oktober började sådär, men kan helt klart bara bli bättre. barcelona om en vecka!

nu blev det bråttom. gillar inte att ha bråttom dagar som dessa. hade önskat att resten av världen liksom chillade ner några varv, så att allt gick i samma slowmotion som mina tankar gör idag. jag har inte ätit något sen elva, magen börjar kurra, kanske enbart därför jag är grinig?

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0