vad jag skulle gjort men som jag aldrig gjorde:

skrivit klart ansökan till utlandsstudierna i mexico som ska vara inlämnad på fredag eftersom att vi sen åker iväg. gått och tränat. gjort färdigt sketchup-modellen på karhögstorget i lund till vad som för tillfället kan klassas som världens tråkigaste skolarbete. dammsugit. ringt sara och fråga hur bra barcelona är (ja jag hade liksom bara frågat "hur bra?" och sen lagt på). tvättat. växlat pengar. skrivit ansökan till bokorridoren i vår för att jobba som layoutare eller något annat mindre roligt. studerat pengarna på kontot. läst klart barcelona-artiklarna. fingrat på praktisk husbyggnads-boken. betalat räkningar.

vad jag gjorde ikväll istället för det jag borde ha gjort: lagade storkok för första gången i livet och frös in resterna. räknade ut hur många kalorier jag käkat idag. snörvlade och intalade mig själv att jag nog är änna lite förkyld och bör vänta med träningen så jag inte blir sjuk på riktigt till på lördag. smsade med världens finaste paula. satt i soffan med tvn mutad hela tiden. BSDV

comments
posted by: emama

HAHAHAHA! jag gjorde exakt samma sak, EXAKT! fast sov i typ 6 timmar extra också... så jävla sämst vi är!! fast du är lite bättre än jag ;)

2010-10-05 @ 21:09:30

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0