back on track

måste ut ur min lilla puppa. måste göra något någon annanstans, varsomhelst, för hemma bankar det bara i huvudet. förra veckan var förjävlig om jag minns rätt, men nu är jag tillbaka om än för en liten stund. hösten gillar vi, så vad är det som är fel? måste säga att den mest underskattade platsen i malmö helt klart är slottsparken. skulle vilja bo i en liten koja där, om slottet nu inte är ledigt. någon som vet? hemnet?

ska nu iväg och köpa ny, fin, dyr soffa. är jag värd det efter att ha slitit ut den förra sen jag var fjorton? kanske. idag startade de uppförandet av rättscentrum bredvid mig, hur länge håller jag ut att vakna av ett burrande hus klockan sju på morgonen? måste som sagt iväg innan jag spårar ut igen. lite som detta inlägg gjort. förlåt

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0