var nöjd med allt som livet ger

det är så mycket man vill göra här i livet. är det? ibland kan jag komma på mig själv i drömmarna där jag bor i new york, har ett välbetalt jobb och tar min morgonjogg i central park. så tänker jag efter och undrar vad fan jag gör i sverige. VAD FAN GÖR JAG HÄR!!!

vidare kan man ju undra varför man inte trivs där man är? det bästa är väl ändå att kunna gå hem till en vän, käka korv stroganoff och slappa framför idol. eller bjuda över klasskompisar i ett försök att plugga vilket alltid slutar med never ending laughing. dra ihop en spontanfest där alla kära samlas. ringa ett samtal och veta att den andra personen svarar. eller att kunna åka hem till mamma och låtsas man är liten och bli ompysslad. hade aldrig funkat på andra sidan jorden. fan vad livet är bra när man är hemma. ska försöka komma ihåg det. KOM IHÅG DET MARIA!!!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0