att döda en dag

igår testade jag och ellen på hur det var att slå ihjäl en dag i lund. vi hann med en del, men ändå ingenting. fixade biljetter, lite kurslitteratur, mascara och avverkade tandläkartid. men viktigast av allt var ändå café-hoppningen vi gjorde. det var nästan så de tog slut. lunds alla caféer. vem hade trott det? avslutades gjorde dagen i den bästa korren i stan, hos finaste constanzan på jorden och med den godaste broccolisoppan jag ätit.

idag har jag och mary sprungit för glatta livet i pildammarna, och hej vad det gick. mer sådant tack! precis avslutat en middag med rikard, men tackade nej till inflyttningsfest och måste nu ringa tobbe innan jag somnar. borde namedropa lite till. vet att ni gillar det. jo men visst. lyssna på denna istället för mig. då kommer ni tacka mig. vårkänsla ja?


comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0