dödens trött

ni vill inte veta vad jag hunnit med idag. för jag vet det knappt själv. börjar med att räkna upp det roliga, vilket innefattar frukostmys hos ellen, speedlunch med linus, långshopping i sällskap av con och badmintonspel i vanlig ordning. det tråkiga utgörs av tandläkare, skolan för att färdigställa mexicoansökan (lämnas in imorgon, IIH) och städning/diskning/undanplockande. inser ganska så hårt att detta helt och hållet ligger utanför era intresseområden att ha koll på, men just nu blir jag inte roligare än vad jag gör mig. sparar på krafterna till helgen, så vill ni ta del av kakan bör ni komma till lund. laddar upp med powerwalk imorgonbitti med paula och sen ett systemetbesök. trodde jag hade en box hemma, men den var visst tom. så kan det gå, när svampen är på!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0