jag tror jag är kär

har kört satan i gatan på repeat i lurarna hela dagen så fort möjlighet getts. lallar omkring i min skrikigt gula magtröja och känner att sommaren står för dörren. fan. har jag verkligen blivit så cheesy som jag hatar när alla andra blir? hur som, sitter och läser recensioner om mexicovistelser, känner jag måste bli uppeppad efter eftermiddagen då verkligheten smög sig på. jag är den enda från mah som ska åka till tacos hemland, och hur spännande det än är kunde det ju ändå fått finnas en liten resekompis. kände mig något borttappad som fick sitta och prata med colombianerna och peruanerna, eftersom mexico var orepresenterat. är för övrigt något förbannad på min underbara katt och vill just nu bara slänga ut honom genom fönstret och hoppas på att han inte landar med tassarna neråt. är jag för hård? so i've heard.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0