reverse psychology

har på senare tid tänkt på en knasig grej. när jag springer med musik, vilket blivit mer regel än undantag på sistone, så blir jag alltid sjukt pepp på att dansa och festa när en bra låt kommer på. inte så konstigt. börjar nästan alltid höja armarna för att veva och får påminna mig själv om att jag inte står mitt på en klubb. DOCK. och nu till det konstiga. igår när vi var ute och en bra låt kom på, en sån låt där alla verkligen höjer armarna och börjar veva, fick jag sådan sjuk lust att gå ut och springa. fick verkligen påminna mig själv om att jag stod på en klubb och inte på löparbandet. kan hända att detta är ett bra tecken, men ack så fel. there you go! dagens bakistanke (även om jag mår väldigt bra och precis städat mitt lilla slott fint). nu blir det förtjänat soffläge första gången på mer än en månad!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0