hej jag heter maria och jag är störd

försökt i några dagar att beskriva nyår för det, men ger nu upp och skiter i vilket. antar ni gör detsamma. märkt att jag har svårt att tänka, svårt att leva, svårt att existera när det ser ut som det gör runt omkring mig. då kanske ni förväntar er det värsta - typ matrester på golvet, halvdruckna ölburkar på bordet, en vält julgran och toalettstol utan ring. inte riktigt, det var i förrgår. men ärligt. jag fungerar inte när spisen inte är avtorkad, sängen inte är bäddad, golvet inte är dammsugat. löjligt men sådan är jag.

2011. kanske ska byta vanor, bryta mönster, börja på något nytt. jag ska i alla fall börja existera och där med nu! efter att ha sovit fyra timmar inatt (svårt att vända tillbaka dygnet), tillbringat större delen av dagen i skolan, sprungit fyra kilometer, gått och handlat, varit på styrelsemöte och lagat min hittills godaste (och första) köttfärsås halv tio på kvällen, så är det nu dags att städa. 2011, du kommer fortsätta hålla mig på banan va?

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0