nu kastar vi böcker

söker synonymer på ordet synonym bara för att jag tycker det är kul. vill ut i våren och solen och spela badminton, gå sköna promenader, äta en långlunch ute och dricka varmt te på det. vill inte sitta inne och skriva uppsats, men frank lloyd wright tar mitt liv. förbannar maria och dante som njuter av ett särkerligen underbart köpenhamn. emma och jag gråter en skvätt för att vi inte kunnat skriva i veckan och på så sätt också varit lediga idag. tröstar mig med att det är kalas om fyra timmar, västra hamnen och god mat brukar vara oslagbart. får se om det blir ett glas på lilla torg efter. time will tell. eller kanske, mängden vin på kalaset bestämmer. akademiskt må jag säga!

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0