willpower

alltså jag skojade verkligen bara innan. trodde inte för ett ögonblick att jag skulle vara så svag att jag gick på deras små försök till att locka ut mig ur puppan. nu, en timme senare, sitter jag här med vinet pumpandes runt i blodet och musiken pumpandes ut i lägenheten. vad hände? vem hände? var är jag? (frågor inför morgondagen, jag ska nog ta och skriva ner dem). ska skriva några stycken till på min allt för grymma tenta. känner på mig den kommer gå till historien. som något dåligt. vad händer nu med skolan klockan nio imorgon? vi skjuter upp det. och badminton klockan två? lätt på!

comments
posted by: Linus

För att plugga tycker jag du bloggar väldigt mycket. :)

2011-03-26 @ 12:17:08

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0