huracan jova

tack vare att jag försov mig i måndags, hade grupparbete i tisdags, inställda lektioner idag och imorgon på grund av orkanen och på fredag ska åka iväg på en trip norrut så blev veckan helt skolfri. finns ju roligare saker att göra, men det kan ändå vara dumt att önska sig tillbaka till att gå upp klockan fem och genomlida två timmars lektion om dagen. men jag gillar ju mina ämnen. hursom sitter jag nu och knarkar varmt te och tv-serier för att uthärda orkanen. som är världens största skämt. på yr.no står det svag vind och det kanske låter konstigt, men jag litar mer på norska meteorologer än mexikanska siare. tänk om vi i sverige inte hade fått gå till skolan för lite duggregn. fatta uttråkningsutsikten på den.

comments

comment here:

name:
remember me?

e-mail: (doesn't show)

URL/blog:

comment:

trackback

RSS 2.0